Bhrcbk Filizismail seker yüklemesı zamanınız gecmıs zaten ben zamanında yaptırdınızmı dıye soyledım sekerden dolayı bebek ırı dıyolar bazen o yuzden sordum her doktor farklı olcum soyluyor ultrason bıle farkedıyo
Pkzsntrk Bhrcbk 2 hafta önde dedı doktorum haziran 10 15 görünüyordu Doğum Mayıs sonuna olabilir dedi
ikinciprensimgeliyor Pkzsntrk 1050 gr cok fazla Gebelik şekeriniz mi var acaba? Benim 25+1 de 800 gramdı.doktor suphelendi şekerden yukleme yapti nihayetinde gebelik sekerim cikti diyetteyim iri bir bebel olmamasi icin.
Pkzsntrk ikinciprensimgeliyor yok canım benım doktorum da yaptırdı hatta o hafta 1050 gram dedi şekerlim de çıkmadı 😀😀😀
Yasemincifci Bhrcbk bazı bebekler iri olabiliyor yada şeker hastalığı olabiliyor ondan kaynaklı bebeğin kilosuda yüksek oluyr
Tugcehar87 Aryaalina evet bende 25+4 bebeğim 1050 gr doktorum şekerle ilgili olmadığını söyledi gelişimi hep ilerde bacak boyu karım çapı 26h-27h bunun genetikle alakalı olduğunu söyledi bende eşimde biraz iriyiz de ☺️
Aryaalina Tugcehar87 eşimde bende uzun boyluyuz kızım 4000kğ doğdu bakalım oğlum kaç kilodoğacak 1 hafta önden gidiyor 😬
Tugcehar87 Aryaalina evet bizde öyleyiz bizim ilk çocuğumuz ama bizde uzunuz ve kilolu doğmuşuz tosun olacak oğluşum da 😂 sizinkinin cinsiyeti ne ?
ikinciprensimgeliyor Pkzsntrk Anladim canim ozaman genetik bir durum vardir.bebis boylu poslu olcak masallah hayirlisiyla😄
Pkzsntrk ikinciprensimgeliyor ya ben 1.75 im eşimde üzün iri doğmuş oda benım karidesimde 5 kilo doğmuş dayıya da cekti herhalde canım 😀😀 inşallah canım sağol