Kızlar hastanedeyim aşırı kalabalık utandım beta hcg vermeye geldiğim için ama ağrım var adetim yok gecikti dayanamadım geldim benim için dua edermisiniz ya lütfen gebelik olsun okadar gerginim ki sırf sitresten gebelik yoksa da adetim daha fazla gecikmesin diye geldim