Kızlar herkese iyi bayramlar 🌸🩷
Ben 22+2 günlüğüm geçen doktora gittiğimde şikayetimi söyledim sanırım bebeğim aşağıda evet yukarı çıkamaz tabi ama zamanla yani ama benimki sanırım baya aşagida sizde aynı sorunu yaşıyor musunuz mesela sorunum şu çok fazla egilemiyorum alaturka tuvalete oturamiyorum bebeğim aşırı derecede rahatsız ediyor kalk otur yapıyorum yada hix yapamıyorum ağlayacak gibi oluyorum komşularada gitmek bir tuvalet için utanıyorum açıkçası evimde de klozet yok eşimin nenesi gile geldik burda klozet var ama alışık olmadığım için ondan da rahatsız oldum ben napabilirim arefeden beri de kaynanam gil bizdeler dunden beri geziniyoruz evde durmuyoruz dinlenemiyorum da kalk otur kalk otur benim gibi hamiş annelerimiz var mı siz neler yapıyorsunuz ne alemdesiniz🥺🥺🥴