raley61 Merhaba yeni öğrendim hamile olduğumu🫠 çatlak kremi kullanmaya ne zaman başlamam gerekiyor? Çatlak kremi önerisi olan var mıdır? Teşekkür ederim 🫶
Daffyy raley61 ilk gebeliğimde 52 den 84 lere çıktım lierac kullandım hiç çatlamadım. Şimdi 2. De yine lierac aldım
ghostty raley61 doktorum 12. haftadan sonra kullanabilirsin demişti. Ama karnınızın büyüklüğüne göre değişiyor bence ve kuruyup sizi rahatsız etmesine göre. Ben 15 -17 arası ara ara sürüp sonra her gün kullanmıştım. Ve devam ediyorum hala.
ghostty raley61 lierac jel ve serumunu kullandım. Denemek için mustela nın yağını almıştım o da mükemmel nemlendiriyor. Dönüşümlü bunları kullanıyorum sadece🤗