Senaaaaaaaaaaa Hanımlar hamileliğimi yeni öğrendim ve öğrendiğimden beri ağzımın içinde çok kötü bir tat var. Ne yaptıysam geçmiyor. Başka yaşayan var mı? Ne zaman geçti sizlerde?
MadameTussauds Senaaaaaaaaaaa Malesef gecmiyor bende cok cektim hem kustum hem o igrenc tat hic gitmedi bol bol sakiz cignedim
kurkmantosuzmadonna Senaaaaaaaaaaa ay ne çektim ondan. Ben şu tofita gibi şekerlerden atıyordum ağzıma.
sentinuss Senaaaaaaaaaaa 30 haftalık olduk hala geçmiyor, en sevdiğim yemeği yiyorum bi dk sonra hemen o tat oluyor😒 Yemekten bile zevk alamıyorum
sedos2406 Benim de öyle 29. Haftalık olduk biraz geçmişti tekrar başladı ben ilk 4 5 ay mahvoldum ağladım o tat yüzünden bende tuzlu kabak çekirdeği yedim hep bide sakız naneli
yenidennnn Senaaaaaaaaaaa bende yaşadım bir çaresi yok bence kendi kendine geçmesi için bol bol dua edin ben öyle yaptım sakız ve şeker bi anlık rahatlama sağlıyor ama onları dene bi
GamzeAGacs Senaaaaaaaaaaa Benim 4 ay boyunca geçmemişti sürekli naneli sakız çiğnerdim biraz olsun o tadı almana engel oluyor .
Zarifhnm1 Senaaaaaaaaaaa yok gitmiyor o tat mide böyle midede garip bi his ekşilik mi ne anlamadım mutsuzluk yapıyor bende o his
sidibal Senaaaaaaaaaaa 12. Haftadan sonra geçiyor o tat ben de öyleydim. Sonsuza kadar o tatla yaşayacakmışım gibi geliyordu
habibea123 Senaaaaaaaaaaa benim ilk 5 ay çok yoğundu hiç geçmiyordu dilimi fırçalıyordum birde yoğun çikolata yersem biraz geçiyordu karam flan yiyince sonra azaldı ama tam olarak geçmiş değil maalesef
Esranur_53 Senaaaaaaaaaaa 2. Gebeligimde yasiyorum o tadi naneli sakız çiğniyorum sürekli o biraz rahatlatiyor sanki agzimda metal varmis gibi bi his
gamosss Senaaaaaaaaaaa gebeliğimin başında bende de vardı hayattan soğumuştum resmen sürekli ağzıma bişey atıyodum bastırsın diye ama yuttuğum an geri başlıyodu. 14. Haftada birden geçti inşallah seninde geçer