ysmnvrl Merhaba kızlar 31 haftalık olduk ikiz kızlarım olucak inşallah hala isim belirleyemedik . Aklımızda gökçe - gülce var şimdilik. sizce bu isimler nasıl önerimiz varsa onları da yazabilirsiniz
selo48 ysmnvrl benim de ikiz kızlarım olacak 15. Haftadayız ben de Liva- Lena koymayı düşünüyorum . Liva- Liya da olabilir kararsız kaldık 🙂
ruti ysmnvrl Gökçe ve Gülce çok güzel, Gülce ve Birce de olabilir alternatif olarak. Önerilerim: Bilge - Birce, Talya-Karla, Parla-Karla.