İlk doğumumda uyuşmadım öküz gibi bana sormadan 4 kere iğne yapmışlar canım yandı kıpırdadım felç kalıyordum az kalsın uyuşuyorum diye sorun söyleyin yapıyormusunuz şuan ne durumda iğne diye sorun yoksa en ufak hareketinizde onlar sürekli anestezi uygularken felç kalma olasılığınız var sonra genele aldılar uyuşmuyorsun dediler kendime 3 saat sonra geldim ağlayarak kalktım ağrı acı bağırmalar çocuğu bi iki saatte bulanık gördüm ağrımdan çocukla ten teması dahi yaşayamadım beebattı size tavsiyem söylesinler o an ki durumu sizde bacaklarınızı sürekli oynatın