Bir çocuğum var 3 yaş 3 aylık ve yeniden hamile olduğumu öğrendim. Heyecan yok ilki gibi bişey hissetmiyorum hamile olduğumu unutuyorum yememe ilk gebeliğim gibi dikkat etmiyorum birşey hissetmemek normal mi acaba neden böyle iki çocuk arası 4 yaş olsun istemiştim he Allah gönlüme göre verdi ama neden bilmiyorum çok hissizim