Username06 Kızlar herkese iyi bayramlar yaşayan var mı böyle bu haftalarda sormak istedim 12+2 deyim bugün sol kaşığımda batma çekilme gibi hafif ağrılar oluyor belimin sol tarafıda da agrıyo bazen bacağıma iniyo ağrı böyle şeyler yaşayan var mı