bsraaybars Kızlar ayaklarım 35+1deyiz davul gibi oluyor ödem büyük ihtimalle tabanlarım acıyor aranızda böyle olanlar ne yapıyorsunuz çözüm olarak ?
almeraa bsraaybars isveçteyim bunun için eczanede çoraplar var. Ama ayrıca tansiyonuna ve idrarda protein varmı baktırmanı önerrim.
bsraaybars almeraa tansiyonumu ölçüyorum arada 12/7 falan en son bir hafta önce de idrar bakıldı normal ve temiz çıkıyor neden bu kadar şişiyor anlamış değilim ama salı kontrol var doktora danışcam inşallah teşekkürler 👍🏻
rumeysa_ttkrky16 Bende 32. Haftadayim sağ varisli olan ayağım bilek tarafım şiş gibi kontrole gidince tahlil vericem bende tansiyon 13 14 okabiliyo en yüksek