aysct bende 36+2 yim yaklaşık 3 gündür bebeğin hareketleri çok canımı acıtıyo. Ve yürüyemiyorum resmen adım atamıyorum çok canım acıyo. Benim erken doğum riskim var sancılarım var zaten. O yüzden doğum belirtisi olduğunu düşünüyorum bebek kanala yerleşiyor sanırım