Bhrcbk aynı durum bende de var 34 haftalığım 30. Haftadan beri oluyor. Doktoruma danışmıştım; normaldir dedi ama tedbir amacli yine de ultrasona çağırdı. Bebek göğüs kafesine dayanınca oluyor özellikle oturuyorsam. Ben alıştım, ağrılar çok dayanılmaz olursa doktorum izin verdigi icin parol alıyorum. Siz de tedbir amaçlı bi görünün ama normal olduğunu düşünüyorum.