Arkadaşlar 29+ 4 deyim ve göbek deliğimin olduğu yer acıyor. Göbeğin kayar da acır ya öyle bir acı 😣 yaşayan var mı ara ara geçiyor sonra tekrar oluyor. En son 20. Hafta da yaşamıştım araştırdım göbek büyüyüp gerildiği için diyorlar ama bu acı normal mi?