mrssanne emne44 bat 22-23 Mart aslında. Bugün test yaptım çok silik çıktı siz de görüyor musunuz 
mrssanne Sss1947 arzu42 emne44 Kızlar bakar mısınız Kuruma çizgisi mi acaba ama pembe çizgi 
emne44 irem_11 yarın yine kan vereceksin sanırım inşallah artış olur ve bu ay birbirimize mutlu haberler veririz
Sss1947 emne44 var canım kasıklarım karnım çok kramp giriyor . Şişkinliğim çok . Bide gaz sorunum var ve akıntım yani hersey var bebişi bekliyorum 😂😂🤪
irem_11 emne44 evet çarşamba günü vericem adetimden 3 4 gün önce olduğu için değerde çok düşük değil onun için. İnşallah hepimiz güzel haberler alrıız