Valla ben sezeryan tarihmi aldım erken gelmezse 8 veya 9 haziranda doğumum gerçeleşcek odalarınıda gördüm temiz güzeldi bi sıkıntı görmedim sakin bi hastane olduğu için bide çok doğum kabul etmedikleri için odalar tek kişilik oluyor sakin güzel yanii doğum yapan arkadaşlarım memnun monii