damlasv kadertuna0 bence Mcd bag tercih ettim indirimden 4.000 e almıştım çok memnunum devasa bir çanta bir o kadar da sağlam içinden alt açma ünitesi de çıkıyor çantada taşıyabileceğiniz şekle giriyor çocuk kullanımı bittikten sonra bir yete gideceğim zaman kesinlikle kullanmaya devam edeceğim çok şık
simgeh damlasv merhaba bende istiyorum ama kumaşından dolayı onu yıkayamam diye korkuyorum sürekli batıcak yıkamak gerek nasıl yıkıycaz
hollyymollyy Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ediyorum, benim de aklıma sırt çantası yatıyordu. Onaylanmış oldu açık ara farkla 🤭👍
hulyalarda hollyymollyy sırt çantası kesinlikle el çantasında bebeği nasıl taşıyacaksın hep biri yanında olmalı, ben mcd bağ almıştım, oğlum için hala kullanıyorum. Şimdi doğacak içinde kullanmaya devam edeceğim. Sağlam çanta ve kulanışlı
rumeysa_4646 Ben mcd bag sırt çantası kullanıyorum deri olanı tercih ettim şık dursun diye ama çanta boşken bile kendi ağırlığı var o yüzden alacaksan deri alma. Ben başka malzemeden yeni çanta bakacağım
hulyalarda rumeysa_4646 benim arkadaşım da bana deriyi alma dedi ben yağmur geçirmez bez çantasını aldım ve kesinlikle parassını hak ediyor
hollyymollyy rumeysa_4646 ay şuan favorim oydu indirim yakaladığım an alayım diyordum yorumunuz çok mantıklı ağırsa zten sıkıntı eledim şuann🥲 bez kumaşı da kir açısndann zorlayabilir gibi yaaa
damlasv simgeh narin programda yıkadım sapasağlam duruyor deri değil de kumaş model tercih ederseniz yıkayabilirsiniz hassas programlarda
sevacano hollyymollyy Ben ikisini de aldim takim olarak hem sırt hem kol olarak ama tek seçeneğim olsa sırt olurdu babalar da kolaylikla taşısın diye ama ikisi de kullanişli çok bir yere gidecek olursak ikisi de kullaniliyor eşim sırt ben de omuz olani güzel oluyor
monica50 hollyymollyy evet hafif baya kumaşı da yumuşacık. bebek çantası gibi durmuyor gayet spor şık her gün kullanıyorum 9 aydır
annekiz6141 ssenacavdar bende çok beğeniyorum baya baya geniş içi şimdi benim ikinci bebe olucak büyük kizimda çok terleyen üstünü kirleten biri ikisinin kıyafetide sigar 🥰