basak__25 Kızlar kalçadan ayak baldırına kadar vuran ağrı yaşayan oldu mu ? daha çok uyuyup uyandığımda beni zorluyor bunu yaşayan var mı
rvsss basak__25 🥲🥲 yaşamayan yok galiba gebelikte bende öyleyim gece wc giderken duvarlara tutunarak yürüyorum asla basamıyorum sağ ayağımın üstüne
Limonlusodasever basak__25 gecenin bu saatinde siyatikten dolayı ağlıyorum acısı o adar şiddetli. Bugün sabahtan beridir topallayarak yürüyebildim kapılara duvarlara tututubarak yürüyorum. Sol kalçamdan ayak tabanıma kadarbir ağrı bazen de ani keskin bir şekilde sanki kemiğim kırıldı şekilde
rmys568 basak__25 benimde bikaç aydır var gün içinde iki üç kez vuruyor ve kitliyor resmen dışarıda olunca çok kötü oluyor umarım doğumdan sonra gecer🥲
aysct Maalesef 25. Haftadan beri ara ara yaşıyorum. Çok sert tabanlı ayakkabı terlik giymemeye çalışın daha çok tetikliyor.
kaptan03 Gece daha. Çok ödem.topluyor dokular arası beden canım ondan artıyor benimde sol bacak ustu sinir sikismam vardi su aralar azaldı bebekle alakalı sanırım baskı yapması vsvs annelik kolay değil Rabbim hepimize yar ve yardimci olsun
basak__25 kaptan03 evet ya annelik gerçekten büyük bir şey 🥹bu ağrı bile canımı yaktığı halde bebek iyi olsun diye düşünüyorum..Rabbim hepimize kolaylık versin ❤️♥️
kurkmantosuzmadonna Limonlusodasever benim de öyleydi. İnsanlar halime bakıp acıyordu. 🥲 Bir an önce geçer inşallah sizlerin de.
basak__25 Limonlusodasever inanır mısınız benimde aynı geceden bu yana devam ediyor..Hâlân daha geçmedi… sağ tarafa doğru uyusam sağ kalçam ağrıyo sola doğdu dönüp uyusam sol kalça
Limonlusodasever kurkmantosuzmadonna çok geçmiş olsun canım inşallah geçer benim de. Sabah uyandım daha iyiydim ama az önce yere oturdum diye şu an yine şiddetlendi
Limonlusodasever basak__25 çok geçmiş olsun canım. Sabah daha iyiydim ben ama sonra kızıma yemek yedirmek için yere oturdum yine başladı ağrım şu an uzanıyorum. Allah yardımcımız olsun. Doktorum magnezyumu sabah akşam kullan dedi