esrakartal1 bende de bi kere olmuştu otururken iç çamasırım ıslandı kontrolde soktoruma sordum acaba suyummuydu diye doktorum o bi kereyle olmaz değiştirdiğinde sürekli ıslanır demişti bebek hareket ederken idrar kaçırmışım sonra bidaha olmadı doğum yapağım gün önce bi ıslaklık hissettim akıntı sandım ayağa bi kalktım bacaklarımdan aşağı sular aktı iç çamasırını değiştirdiğin halde ıslanıyorsa sürekli bi doktora görünün