Tomrisinizi canım ben dünden beri kullanıyorum hala bi göğüsümü emzirmiyorum sağıyorum ama acısı azalmaya başladı dokununca acı yok muhtemelen yarın emziririm kızımı. sana bişey sormak istiyorum dünden beri göğüsümün ucu bembeyaz bi katman oldu pamukla biraz bastırarak silince geciyor sanki krem gibi o beyazlığı komple temizlemelimiyim yoksa emzirdikçe kendiliğinden gececek mi ?