dgngr 5 6 ay dısarı pek cıkmayız, Ya da arabam var altımda diyorsanız biraz idare edin bebegi pusette. Kabin boy bebek arabası alın. Cünkü gercekten o pusetliler benim ilk bir yıl işimi gördü ama kullanımı büyüklüğü vs zor oldugu için 1 yıl sonra joienin baston tarzı arabaya gectim 2 bucuk yıldır elim ayagım oldu.