Rumuzsuz Korkma Allahın izniyle hic bisey olmaz simdiki imkanlar hastanelerde yogun bakimlarda cok gelişmiş ben 26+1 dogum yapmak zorunda kaldim yasamaz dediler ama yaşıyor simdi yogun bakimda bugun 33.gunu hergun gidip görüyorum biraz daha yolumuz var o yüzden hic korkmayin