Sebahatmiraysuu benimde ilk gebeliğimde suyum fazlaydı... Yatışım yapıldı serum yedim çıkmak istedim gerizekalı bir dr sakat olur bebeğin gidersen dedi ve kavga ettik.... Suyun fazlalığı sakat yapmaz bebeğini hemen korkma... 3 ay fazla suyla yaşadı kızım karnımda üstelik son 1 ay kalp atışlarını etkiliyordu düzensizdi serum yiyordum düzelince çıkıyordum... Onu sadece allah bilir... 39. Haftamda düzelmedi seruma rağmen ve sezeryana alındım kızımda sapasağlam doğdu. Hiiç korkma tatlım ne şekerim vardı ne bir sebep bulabilmişlerdi 😊