Caganmoms 39+6 yım. Hiç sancım yok. Bir an önce gelsin istiyorum ama Hayırlısıyla kolayca olsun istiyorum. Hurma aksak yürüyüş falan yaptım. Korunmasız ilişkide denedik. Ama her gün mü yapmak gerekir? bebeğe zarar verir mi? Bi o konuda korkuyorum