Son adet tarihime göre hesaplayınca 6 hafta 3 günlük ve ben 7 gün önce öğrendim hamile olduğumu 14 Mart’ta kan verdim Beta hcg 336 çıktı sonuç olarak ben 25 yaşındayım 16 yaşındayken her iki yumurtalığımda da kist ameliyat oldum kistleri aldılar temizlediler sonra sağ tarafimda tekrarladı doktor 1 sene içinde gebe kal dedi 8 aylık evliyim hem orayı temizleyelim dedi ve yumurtalıkların yaşından büyük dedi 7 yaş büyük dedi amh değerine bakarak
kanamam falan hiç olmadı şu an da meme uçlarında hassasiyet sindirim problemleri falan yaşıyorum arada da kistimin Olduğu taraf sızı yapıyor bazen de sol tarafimda kasık ağrısı yaşıyorum ama çok hafif daha kontrol için doktora gitmedim ama dış gebelikten çok korkuyorum sizce böyle bir durum var mı ?