Hial75 ben de sezeryan oldum, ilk 3-4 gün sütüm çok gelmedi zaten yemek de yiyememistim ağrılardan ama inatla emzirmeye çalıştım. Bol bol sıvı, et tavuk suları çorbaları tüketin. Anne çayları var. Bir süre sonra süt düzene giriyor bebek emdikçe. Tabi gelmiyorsa da hiç stres yapmayın. Gebelikte kullandığınız vitaminlere devam edin. Uykusuzluk ve stres sütü çok keser. Benim de maalesef 3.aydan sonra stresten dolayı sütüm baya çekilmişti. Yani işe yaramaz hale gelmişti. Yine de 15 ay emzirdim.
Sütünüz yoksa da yine asla toplumun abuk subuk tesellilerini dinleyip moralinizi bozmayın. Günün sonunda bebeğiniz rahat mı mutlu mu ona bakın. Toplum her anneye laf atar. Topluma göre kendileri 4×4lük, 5 çocuk birden büyütmüşler falan ama başkaları tü-kaka anne,şımarık anne hele yeni nesil anneler olarak baya yetersizliklerle doluyuz.. 🤣 Duymayın kimseyi. Bebeğinize ve kendinize odaklanın unutmayın mutlu anne demek mutlu bebek demek. Önce kendinizi mutlu edin, perişan etmeyin ki Bebeğinize karşı motivasyonunuz olsun. Sağlıkla büyütün 🍓