Kızlar benim durumumu anlatayım 9 haftalık kontrolümde 8. Haftamda bebeğin kalbi durmuş kürtaj oldum 5. Haftamda rahim perdesi şüphesi vardı fakat henüz net teşhis konmadı ben 14 ocakta kürtaj oldum 14 şubatta ilk reglimi oldum 2. Reglimi hâla olmadım 4-13 mart kahverengi lekelenmelerim tek oldu araba aldığımız için biraz borca girdik özele falan gidemiyorum zeynep kamilde Müşerref banu hanıma randevu alıyorum 2 kez randevum iptal oldu rahim perdesi için ben hangi hastaneye hangi bölüme randevu almalıyım ya yapay zeka kadın kısırlığı bölümüne randevu al diyor ne yapıcam ben ya 😞 bu arada 17 martta normal kadın doğuma gittim bu ay adetin lekelenme olarak sökülmüş rahmin temiz dedi test falan da yaptım hamile falan değilim yine şu tedavimi hemen olmak istiyorum yardımcı olun lütfen