yarenglm Merhaba ilk gebelikte hiç böyle bir durumla karşılaşmadım. 2.gebelikte 1 ay kadar lekelenmem oldu bende korktum her leke geldiğinde düşük mu acaba diye çok endişe ediyordum ama normalmiş olabilirmiş, sonradan lekelenme kesildi, oğlumu sağlıkla kucağıma aldım bir problem yaşamadım