6 yıl önce doğum yapmıstım daha hastanye girer girmez eşyaları yakınımıza teslim ettirmişlerdi telefon falanda yasaktı ne kaç saat sancı çektim ne kaçta doğum yaptım bilmiyorum şimdi şehir hst. Yatan kişinin yorumunu okudum sancı çekiyo ve buraya yazmış degişti mi acaba attık ben kayseri’de doğum yapmıstım