Hayırlı bayramlar kızlar bende ücretsiz izin düşünüyorum henüz çok yeni 7 haftalık hamileyim yalnız okulum çok uzak 108 km araç ile git-gel yapıyorum ve aldığım ilaçlar ciddi uyku yapıyor bel ağrım vs var mental olarakta iyi değilim gitmek istemiyorum korkuyorum özel hastane takipliyim doktorum heyet veremem çok şikayet aldık diyor bende Nisan mayıs haziran için ücretsiz izin alayım diyorum nasıl oluyor pek fikrim yok 3 aylık alabilir miyim ya da nisana kadar tek hekim raporu alıp mayıs haziran ücretsiz izin kullanıp yaz tatili olmadan yeniden başlatabilir miyim bilginiz var mı konu ile ilgili bilgi verirseniz çok sevinirim.