Kızlar 12 haftalık gebeyim yaklaşık 2 aydır bitmek tükenmek bilmeyen bi öksürüğüm var geceleri uyuyamıyorum artık ve sürekli istifra ediyorum doktorum bitane öksürük surubu verdi 1 şişe bitti 2. De bitmek üzere hicbir faydası yok denemediğim şey kalmadı bitkisel tabi bebeğe zararı olmayan ancak hiçbirinden bir fayda göremedim. Bana akıl verin nasıl geçecek bu öksürük bu durumu yaşayan varmı benim gibi lütfen yardımcı olun kızlarr. Şimdiden teşekkürler 😷😷