nursema123 korkulacak bir şey yok maalesef bu haftalar da yerleşme kanaması olmuyor ben açıklayım yerleşme kanaması dediğimiz şey regli tarihi gelmeden önceki o kahverengi sıvı oluyor gebeliğin 5. Haftasından sonra olan hiç bir renkte kanama normal değil kesinlikle bir doktorunuza görünün en iyi bilgiyi size o verecektir aynı durumu yaşamış biri olarak söylüyorum pregeston başladı benimki pembe kanamaydı 1 hafta içinde yok oldu.