Mine27 ben devlete gidiyorum canım doktordan memnunum şuan ama telefon numarasını istedim açmıyorum dedi çok yoğun arayan oluyo dedi yinede vereyim dedi verdi ama açmıyorum gelen telefonları bilginiz olsun dedi birşey olduğunda buraya gelin falan ben burdayım dedi bende daha aramadım zaten aranacak birşey yoktu acil durum olursa diye aldık bakalım