Kızllarrr öncelikle hepinize iyi bayramlar dilerim🌸 çatlamadan itibaren lh testlerine her gün olmasa da devam ettim.Başlarda çok çok silikti iki gün önce çok koyu olmuştu bir heyecan yaptım.(burada çok denk geldim bu şkeilde anlayan varmış) ancak şuan Dpo 8 deyim ve en son az önceki lh testimi yükledim bakabilirsiniz (tekli olan resim).Sizce bir ümit gebelik olabilir mi yoksa kg dalgalanması falan mı? 
