mensuvana benimde öyle olmuştum suyum azalmış ama su gelmiyordu 38+5 doğuma alındım ilaçlan doğumu başlatılar ama bizim kız yaramaz çıktı çok yanlış yerlere gitmiş kafası acil sezaryan olmuştum ama baya susuz kalmış bebek o yüzden hep kontrol altındaydım