Kızlar yaşayan var mı? Tam olarak nasıl anladınız, nasıl teşhis kondu ve tedavisi nedir? Son 3 4 gündür özellikle el bileklerimde ve bazende ayaklarımda genel olarak tüm vücudumda kaşıntı var. Sanırım en büyük belirtisi buymuş. 32 haftalık olmak üzereyiz bu arada. Açıkçası korktum. Pazartesi doktor randevum var, söyleyeceğim. Ama bilen yaşayan arkadaşlar varsa bilgilendirirse sevinirim..