_Ebrukaracan06_ rica ederim nasip bu işler bi bakmışsın 3 de olmuş Allah size bağışlasın 🤲🏻 ama ben kız çocukların bir kız kardeşi daha olmasını isterim ilerde olsun büyüdüklerinde bir birine çok yardımcı oluyorlar ben iyiki diyorum kız kardeşim var düşük tehlikelim vardı o gelip bana baktı ya olmasaydı kim bakacaktı 😭 erkekeler kendine bakabilir savuna bilir ama kızlar günah ya üzülüyorum onlara o yüzden hep diyorum 1 kız varsa 1 kız daha olsun