Gebeyimm Papatyasever iki arkadaşım kullandı çok memnun kalmışlar bende 20 gün var doğuma aldım kullanmaya başladım bakalım inşallah işe yarar
Bahar54 Papatyasever silverette kullandim cok memnun kalmistim. Tabi ben aldigim zaman muadilleri pek yoktu simdi birkac marka daha cikmis sanirim. Kesinlikle tavsiye ederim..
Prettymom Papatyasever hepsi 925 gümüş.. ve standart ben 195 tl ye h. Burada dan aldım kullanmaya başlayacağım silvernuse kullananlar memnun kreme gerek kalmadan kullanıyorsun göğüs pedini de ardından takarsak akan süt oraya gelir
LareninAnnesi Papatyasever Silverette aldım ama henüz kullanmadım doğum sonrası kullanmayı düşünüyorum. Ama çevremde alıp kullananlar var memnunlar.
Nills Bende merak ediyordum kullanan var mı diye. Kullanan biri varsa yazar inşallah da bilgileniriz biz de😊
sevgiasil bende kararsızım silvernurse yi baya araştırdım kullananlar memnun gibi silverette cok pahali 🤦🏻♀️
Papatyasever Bahar54 krem kullanmadınız o zaman peki ben bu ürünü kaç ay kullanacağım tahmini emzirme süreci bitene kadar mı acaba
Gulo92 Faydası ne arkadaşlar ben bilmiyorum Doğumdan önce mi kullanılmaya başlıyoruz emzirirken mi Nası oluyo
Taneminci Gulo92 doğumdan 1 ay önce falan başlıyosun günlük 1 saat yada geceden sabaha kadar o kapakları göğsünüze takıyosunuz sabah çıkarıyorsunuz
Papatyasever Taneminci peki ne oluyor öyle takınca ama 1 ay önce göğüste bişey Yok ki anlamadım ben 😑
Nills sevgiasil ben gerek olmuyor diye biliyorum. Silverette markası 300 tl. Bir de instagramda silvermom var o 180 tl. Onun da yorumlarını okudum baya memnun olanlar var.
Gebeyimm Papatyasever yok almadım kapak olunca gerek yok .zaten hiç bir krem işe yaramadı bende ilk bebeğimde
Taneminci Papatyasever 20 gün veya 2 hafta öncede başlayabilirsin gümüşün iyileştirici özelliği olduğu için göğüs ucunuzu iyileştiriyor