Hep nemlendirdim ama 32 den sonra birden oluşmaya başladı kilo alımım aşırı değildi ama karnım hızlı büyüdü genetik yatkınlık olduğunu düşünüyorum lierac kullanmaya devam ediyorum yinede, Hindistan cevizi yağını ise kaşıntısını alsın diye kullanıyorum