prenses99 Alt karnım 1 saattir sert sancı var belim ağrıyor vajinamda sızlama var hemen gitmelimiyim beklemelimiyim bugün 37 olcaz ne yapacağımı bilemedim
snycl prenses99 bende 37+1 olucam. iki üç gündür yalancı kasılmalarım daha sık oluyor. karnım taş gibi oluyor ondan mı bahsediyorsunuz yoksa ağrı mı var
Seda_nur4760 prenses99 1 gün sonra benım de 37 olucak ve benım karnım da öyle valla pazartesi randavü aldım sezeryan için gün alacağım inşallah
prenses99 dgngr teşekkür ederim bugün yürüdüm biraz annemlere gittim o yüzdenmi yoksa geliyorum bebek anlamadım
prenses99 snycl ağrı var sertleşiyor hiç inmiyor hastaneyede araba yok gitsemmi gitmesemmi bilemedim şehir hastanesi
mommyyysd prenses99 al benden de o kadar 36+ 4 üm sancı nasıl bişey bilmediğim için karar veremiyorum ishal de olmusum ondan mı başka bişey mi bilmiyorum alt karnım ve bacak aram ara ara ağrıyor
mommyyysd prenses99 o zaman ihmal etmeyin bence bir gidin ya Allah kolaylık versin sağlıcakla doğurun inşallah
prenses99 Kızlar bebeğin başını vajınada hissediyorum dönüyor o yüzdenmi sancılar var ne yapmam lazım
eliffaydin prenses99 şimdi doktora gidersen seni geri yollarlar. Son haftalarda olur öyle sancılar. Yürüyüş yaptım dedin ondan muhtemelen yalancı kasılmalar. Üçüncü çocuğuma gebeyim. Doğum sancısı hangisi olur inan biliyorum. Dinlen geçecektir muhtemelen
prenses99 eliffaydin cokmu olması lazım benim altta ağrı belde ağrı adet ağrısı gibi sancı var bebeğim hareket ettikçe orada hissediyorum vajınada karnım sert bugün
eliffaydin prenses99 doğum sancısı belde başlar 15 saniye sonra falan karnına vurur sabit böyledir. Sonra geçer bi zaman sonra yine belden karna ağrı yayılır. Gerçek sancı budur. Diğer ağrılar yalancıdır merak etme. Hiç gidip de perişan olma hastanede