habibea123 Kızlar 38 olmak üzereyim bugün böyle arka popomdan kasığıma aniden bıçak sapma sancısı giriyor sizce doğum başladı mı ?? Pazar günü de lekelenmem olmuştu ama perşembe günü kontrole gittiğimde bebek doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş dedi doktor
melegim91 habibea123 Pazar günü nişan gelmiş olabilir.Doğum başlıyor olabilir canım bi duş al ağrı geçmiyorsa sancılarını takipte kal
habibea123 melegim91 bazen yarım saatte bir bazen 1 saatte 1 oluyor yatınca biraz geçiyor gibi ama arkadan vurmasına şaşırdım mesele oturunca popoma daha çok vuruyor
hicee prenses99 ağrı olması demek bebeğin geleceği kanalım açılması demek yani şiddet arttıkça daha çok açılma var demektir. Son ana bırakmamak lazım ben 5 dakikada bir ağrı çekiyordum böyle adet sancısı gibi sonra kesiliyordu en sonunda dedik hastaneye gidelim doktor dedi yolda mı doğuracaktın sabah 2 cm açılmam vardı akşama 7 cm olmuş. Sabah doktor yatış yapalım dedi ben eve gittim evde çektim ağrıyı gece 12’de sancı başladı 4 ‘te doğdu 2 gün önce nişan gelmişti suyum gelmedi farklı bir sorunum yoktu bu yüzden süreci evde geçirdim