Selamlar hanımlar. Tip 1 diyabetli ve 7 haftalik hamileyim ,hem mutluyum hem de moralim çok bozuk çok korkuyorum,stresliyim. Güzel şeyler duymaya çok ihtiyacım var ,gebelik zaten zorken bir de bu hastalıkla kendimi çok çaresiz hissediyorum. Aranızda tip 1 diyabetli olup gebe olan,süreci güzel ilerleyen anneler var mi