Kızlar selam🙂↔️. Adet başlangıcı 5 Mart bitiş 10 mart. 11 mart ve 13 mart korunmasız ilişki oldu. Dün 19 mart ve 20 mart bugün çamaşırımda hafif kahverengi lekelenmem oldu 1 kere. Normal mi gebelik belşrtisi olabilir mi bilemedim. Normalde adetten hemen önce olması gerekşyor sanırım yerleşme lekelenmesi. Bunu yaşayan var mı merak ettim