iremiko_ Gazım mı var kasılma mı oluyor anlamıyorum karnım komple boydan boya sertleşiyor bi süre o şekilde devam ediyor bebek hareketi var toplanma yok bu gaz mı kasılma mı idrak edemiyorum ne zaman hastaneye gitmeliyim bunu ayırt etmenin yolu var mı
merve__12 iremiko_ kaçıncı hafta Bende de oluyor birden sertleşme ama daha çok alt karın da kasıklarda sonra kendiliğinden geçiylr
NobleMom iremiko_ Bebeğin bir yerde toplanıp karnın sertleşmesi kasılmadır. 3. Trimester itibariyle bu kasılmalar ara ara olur. Çok sık olması düzenli olması halinde doktorunuzu bilgilendirin ✨🤍
iremiko_ merve__12 30+6yım benim de öyle gelip geçiyordu ama bugün nerdeyse saatlerdir karnım aşırı sert ve gergin toplanma yok ama yumuşamıyor 3 kere büyük tuva gittim bir de ne olduğuna anlam veremedim
iremiko_ NobleMom sadece bir yerde toplanması sertleşmedir diyebilir miyiz yani komple karın sertliği değildir o halde ?
NobleMom iremiko_ evet. karnın toplanma olan bölgesindeki sertlik kasılmadır diyebiliriz ama sırtını poposunu ayağını dayadığı zamanda aynı sertlik olur. İkisi arasındaki farkı siz zamanla deneyimleyerek anlarsınız ✨🤍