21+5 günlüğüz 3 gün önce detaylıya gittik göbeğimden biraz sıvı geliyordu detaylıdan geldiğimde moralim bozuktu, duş alamadım hemen yattım ertesi gün göbek deliğimin etrafında şişlik ve biraz kızarıklık gördüm. Acaba göbeğime jel kaçtı da enfeksiyon mu kaptım sorun olur mu ki, acile gitmeli miyim?