Kızlar 14 haftalık gebeyim doktorum Erzurum şehir hastanesinde Taner bey bilenler bilir burada bayağı tutulan sevilen iyi bir doktor cinsiyeti öğrenebilir miyiz dediğimde bakalım haftası küçük ama gösterirse söylerim dedi daha sonra bakınca direkt erkek dedi gösterdi bacakları organı vs iki bacak arası pozisyona getirdi gösterdi falan erkek kesin dedi bir kızım var bir de oğlum olacağını duyunca çokk sevindim ama değişmez dimi 🤭 ay bi şüphe doğdu içime gerçi kızımdaki brlirtilerle çoookk farklı belirtiler yaşıyordum hep erkek doğuyordu içime ama bilemedim sizce?