İistanbuldayım DNAlab’a yaptırdım ptesi günü kan aldılar dün sonucumuz çıktı 14.000₺ ye yaptırdık çoğu yer 20’den aşağıya yaptırmıyordu ve döviz olarak alıyorlardı ücreti ama DNAlab’a kartla çekim yaptırdım cidden şiddetle tavsiyemdir. insanın içinde bir şüphe kalmıyor ve cinsiyeti de 11. haftada öğrendik💓