Şuan adetim 4 gündür gecikiyo aşırı belim ağrıyor adet olacak miş gibi karnımın alt bölümüne bazen batma gibi ağrı geliyo bazense adet ağrısı gibi adetime 9 gün önce pembe bı leke gördüm ikinci günü kahvelesti toplam iki gün sürdü lekelenmem şuan adetim 4 gün oldu geceli sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım çıkmadı 🥹 bişey diyin