esra8samet evet gittiğin gün 1. Gün sayılıyor 10 gün içerisinde tekrar bir muayene ücretsiz oluyor fakat doktorlar gerek duymadığı için ayda 1 kere çağırıyorlar hastaneyi arayıp daha net bilgi alabilirsin bilgi veriyorlar zaten her hastane bazen aynı olmayabiliyor