muko64 Selam arkadaşlar iyi bayramlar 20+3 haftalık olduk seyahat etmek istiyorum ama belim çok fena ağrıyor bacağıma vuruyor bu haftada seyahat eden var mı
mervekalkann muko64 Merhaba, hamileliğin en rahat dönemi bu dönemler riskiniz yoksa rahatlıkla seyahat edebilirsiniz. 🌸
tugba0305 muko64 en son 28.haftada 6 saatlik yolculuk yaptım ama sürekli mola verdim hem lavabo ihtiyacı yüzünden hem de aynı pozisyonda uzun oturamıyorum.eğer şartlar değişirse 34.haftada yine yolculuk yapacağım
leefamily Merhaba 21. Haftamda 10 saatlik uçakla koreye gidip 24. Haftamda 12 saatlik uçakla döndüm. Ama bu süreçte bol bol su içip her bir saatte 10 dk lık yürüyüşler yaptım.
muko64 leefamily bende 10 saatlik otobüs ile gidermeyi düşünüyorum aşırı bel ağrısı çekiyorum seyahat edersem iyice ağrır korkusu yaşıyorum
Noyimommy muko64 17 haftalıktım otobüs ile yolculuk yaptım yaklaşık 8 saat belim çok kötü olmustu bacaklarım uyusmustu ve en önemlisi sık idrara çıkmak istemiştim beni zorlamıştı otobüsün içinde sürekli kalıp yürümek istedim herkes bana tuhaf bakmıştı
muko64 Noyimommy evet oda var ben özellikle gece yolculuk yapmayı seviyorum gündüz midem bulanıyor gece uyurum belki diye hep gece yapardım hamilelikte ilk defa yapacağım hayırlısıyla