kuccukpremsesinannesi Hseda- ilk doğumu medivia da yapmıştım doktorum dışarıdandı ama nurdan hanimi kontrolde görmüştüm. Şimdi Şeyma hanıma gidiyorum. Şeyma hanım daha sıcak kanlı sanki.
Hseda- kuccukpremsesinannesi 9 yaşında oğlum var doğumunu Medivia da yaptım sema hanımda 9 ay önce 9 haftalık kalp durmasından bebeğimi kaybettim başından beri şeyma hanıma gittim çok sevdim sevimli bir bayan ama park yeri bulmak yoğun bakımın olmayışı korkutuyor beni